Ticketplatform

Wil je naar Concert at SEA, maar is het type ticket wat je zoekt uitverkocht in de reguliere ticketshop? Dan ben je hier aan het juiste adres. Via het ‘Concert at SEA Ticketplatform’ kunnen fans hun tickets veilig aanbieden voor doorverkoop aan andere fans.

De doorverkoop verloopt via Paylogic. De oude barcode wordt ongeldig en de nieuwe eigenaar ontvangt een nieuw ticket, waardoor de geldigheid van doorverkochte kaarten gegarandeerd kan worden. Kijk voor meer informatie onderaan deze pagina voor de Veelgestelde Vragen.

FESTIVALKAARTEN

Ben je op zoek naar een festivalkaart? Klik dan hieronder op de juiste link om te kijken of iemand dit type kaart aanbiedt op het Ticketplatform.

Dagkaart donderdag (27 juni)

 Dagkaart vrijdag (28 juni)

 Dagkaart zaterdag (29 juni)

 Weekend 2 dagen (28 + 29 juni)

 Weekend 3 dagen (27 t/m 29 juni)

TICKET(S) DOORVERKOPEN

Heb je een ticket die je door wil verkopen aan een andere fan? Bied jouw ticket(s) dan te koop aan via het Ticketplatform.

  1. Ga naar jouw Paylogic-bevestigingsmail
  2. Klik op de knop ‘Bestelling beheren’
  3. Klik op ‘Meer acties’ en daarna op ‘Doorverkoop’
  4. Selecteer de kaart(en) dat je wilt verkopen en bevestig
  5. Klaar! Jouw aanbieding staat nu op het Ticketplatform

COMFORT KAARTEN

Ben je op zoek naar een Comfortkaart? Klik dan hieronder op de juiste link om te kijken of iemand dit type kaart aanbiedt op het Ticketplatform.

Comfort dagkaart donderdag (27 juni)

Comfort dagkaart vrijdag (28 juni)

Comfort dagkaart zaterdag (29 juni)

MINDERVALIDEN

Ben je op zoek naar een mindervalidenkaart? Klik dan hieronder op de juiste link om te kijken of iemand dit type kaart aanbiedt op het Ticketplatform.

MIVA dagkaart donderdag (27 juni)

MIVA dagkaart vrijdag (28 juni)

MIVA dagkaart zaterdag (29 juni)

MIVA weekend 2 dagen (28 + 29 juni)

MIVA weekend 3 dagen (27 t/m 29 juni)

PARKEERKAARTEN

Ben je op zoek naar een parkeerkaart? Klik dan hieronder op de juiste link om te kijken of iemand dit type kaart aanbiedt op het Ticketplatform.

Dagkaart parkeren donderdag (27 juni)

Dagkaart parkeren vrijdag (28 juni)

Dagkaart parkeren zaterdag (29 juni)

Weekend parkeren 2 dagen (28 + 29 juni)

Weekend parkeren 3 dagen (27 t/m 29 juni)

PENDELBUSKAARTEN

Ben je op zoek naar een pendelbuskaart? Klik dan hieronder op de juiste link om te kijken of iemand dit type kaart aanbiedt op het Ticketplatform.

Let op: alle opstaphaltes staan door elkaar. Kijk goed dat je een ticket voor de juiste halte aanklikt.

Dagkaart pendelbus donderdag (27 juni)

Dagkaart pendelbus vrijdag (28 juni)

Dagkaart pendelbus zaterdag (29 juni)

Pendelbus weekend 2 dagen (28 + 29 juni)

Pendelbus weekend 3 dagen (27 t/m 29 juni)

BESTELINFORMATIE

Alle genoemde prijzen op het Ticketplatform zijn inclusief servicekosten. Er kan met iDEAL, Visa, Mastercard, Bancontact en Sofort Banking betaald worden. Op de toegangsbewijzen zijn algemene voorwaarden van toepassing. Deze kan je hier lezen en downloaden.

KAARTEN OP NAAM

Kaarten voor Concert at SEA moeten per stuk op naam gezet worden. Klik hiervoor in de Paylogic-bevestigingsmail op ‘Bestelling beheren’.

Om kaarten te personaliseren heb je deze gegevens nodig van ieder persoon die een kaart heeft: voornaam, achternaam, e-mailadres, geslacht en geboortedatum. Bij de ingang van het festival zal iedereen om een identiteitsbewijs gevraagd worden, om de naam op de kaart te controleren. Lees hier meer over personaliseren.

LET OP:

KAARTEN WORDEN OP 24 JUNI PER E-MAIL VERZONDEN

Als de bestelling en betaling gelukt is ontvang je per mail een bevestiging van Paylogic. De kaarten zelf zitten hier nog niet bij.

Om zwarthandel tegen te werken worden alle Concert at SEA-kaarten op de maandag voor het festival verzonden: maandag 24 juni 2024.

Het op naam zetten van de kaarten, wijzigen van de naam en/of doorverkopen van kaarten kan wel al voor 24 juni. Dan ontvangt de nieuwe eigenaar op 24 juni de kaart(en).

HEB JE EEN VRAAG OVER HET TICKETPLATFORM?

Neem dan contact op met Paylogic via customerservice.paylogic.nl.

Kaarten kopen

  • Het type ticket wat ik zoek is uitverkocht. Wat nu?

    Wil je een ticket kopen, maar zijn de tickets uitverkocht in de reguliere ticketshop? Via het officiële ‘Concert at SEA Ticketplatform’ kunnen fans hun tickets doorverkopen als zij toch niet naar het festival kunnen. Kijk op concertatsea.nl/ticketplatform voor meer informatie.

Kaarten doorverkopen

  • Hoe verkoop ik mijn ticket via het Ticketplatform?
    1. Ga naar jouw Paylogic-bevestigingsmail
    2. Klik op de knop ‘Bestelling beheren’
    3. Klik op ‘Meer acties’ en daarna op ‘Doorverkoop’
    4. Selecteer de kaart(en) dat je wilt verkopen en bevestig
    5. Klaar! Jouw aanbieding staat nu op het Ticketplatform

    Als je ticket overgekocht wordt door een andere fan ontvang je binnen 10 werkdagen het verkoopbedrag (minus €4 euro servicekosten per ticket) op de rekening waarmee het ticket destijds mee betaald is.

  • Kan ik meerdere tickets aanbieden voor doorverkoop?

    Je kunt één ticket of meerdere tickets aanbieden. De keuze is aan jou.

  • Wanneer ontvang ik het geld voor mijn doorverkochte ticket(s)?

    Dit bedrag wordt binnen 10 werkdagen na verkoop van het ticket teruggestort op de rekening waarmee het ticket destijds mee betaald is. Je ontvangt het bedrag waarvoor de tickets doorverkocht zijn terug, minus €4 euro servicekosten per ticket.

  • Ben ik er zeker van dat mijn ticket(s) doorverkocht worden?

    Nee, die garantie is er niet. Het Ticketplatform werkt op basis van vraag en aanbod. We kunnen niet garanderen dat jouw ticket wordt verkocht.

  • Kan ik mijn ticket(s) voor een andere prijs aanbieden dan dat ik ze gekocht heb?

    Nee, dat kan niet. De waarde van Concert at SEA-tickets liggen vast. Hiermee voorkomen we dat tickets met winst doorverkocht worden, waardoor het festival voor zoveel mogelijk fans bereikbaar blijft.

  • Is het Ticketplatform de enige manier waarop ik mijn ticket(s) kan doorverkopen?

    Ja, het CAS Ticketplatform is de enige weg waarmee tickets doorverkocht kunnen worden. Via dit kanaal kun je er zeker van zijn dat de tickets die je koopt of verkoopt legaal zijn en toegang geven tot het festival. Ook de prijs ligt vast, waardoor je nooit te veel betaalt.

  • Tot en met wanneer is het mogelijk om mijn ticket te verkopen?

    Het doorverkoopplatform is beschikbaar tot zaterdag 29 juni 22:00 uur. Zolang een ticket niet doorverkocht is blijft deze geldig voor gebruik door de originele koper.

  • Ik wil mijn accommodatie (camping/bungalow/hotel) doorverkopen via het Ticketplatform. Kan dat?

    Nee, het is niet mogelijk om accommodaties te koop aan te bieden op het CAS Ticketplatform.

    De aankoop (en het aankoopbedrag) van de accommodatie is nadat de orderbevestiging overgemaakt aan het recreatiebedrijf, die het vervolgens om hebben gezet in een reservering. Alle verdere communicatie, het beheer en gewenste wijzigingen van deze reservering gaat rechtstreeks via het recreatiebedrijf. Klik hier voor de contactgegevens.

    Het is wel mogelijk om festivalkaarten door te verkopen via het Ticketplatform.

  • Ik wil mijn VIP Ticket(s) doorverkopen via het Ticketplatform. Kan dat?

    Nee, het is niet mogelijk om VIP Tickets te koop aan te bieden op het CAS Ticketplatform. VIP Tickets worden namelijk niet door Paylogic maar een andere partij beheerd. Met vragen kan je terecht bij 0900 300 8000 (ma t/m vrij van 10:00 tot 18:00 uur) en reserveringen@concertatsea.nl.

    Het is wel mogelijk om reguliere festivalkaarten door te verkopen via het Ticketplatform.

Algemene ticketvragen

  • Ik heb kaarten gekocht, maar deze zitten niet in de bevestigingsmail. Wat nu?

    Als de bestelling en betaling gelukt is ontvang je per mail een bevestiging van Paylogic. De kaarten zelf zitten hier nog niet bij. Om zwarthandel tegen te werken worden alle Concert at SEA-kaarten op de maandag voor het festival verzonden: maandag 24 juni 2024.

  • Ik ben mijn kaarten kwijt, wat nu?

    Geen paniek, via deze link kan je een nieuwe downloadlink voor je kaarten aanvragen: consumer.paylogic.nl/tickets. Met verdere vragen over kaarten kan je terecht bij Paylogic via customerservice.paylogic.nl.

  • Kan ik een weekendkaart met iemand delen?

    Nee, een weekendkaart kan maar door 1 persoon worden gebruikt. Je ontvangt nadat jouw ticket gescand is een polsbandje en wanneer je die afdoet is deze niet meer geldig.

  • Kunnen kaarten ook vanaf mijn telefoon gescand worden?

    Ja, dat kan. Het scannen van de kaarten kan zowel via een uitgeprinte kaart als vanaf een mobiele telefoon. Zolang de barcode goed zichtbaar is, komt het goed.

  • BTW-factuur

    Er wordt alleen een BTW-factuur verstuurd bij B2B-transacties. Neem hiervoor contact op met info@concertatsea.nl. Alle transacties die via de Paylogic-ticketshops verlopen worden gezien als B2C-transacties.

Personaliseren

  • Waarom kaarten personaliseren?

    Net als andere grote evenementen heeft ook Concert at SEA last van zwarthandel. Handelaren kopen festivalkaarten op om deze daarna met veel winst door te verkopen. Daardoor betalen bezoekers – meestal onbewust – veel meer voor een kaart dan de oorspronkelijke prijs. Om ervoor te zorgen dat bezoekers niet de dupe worden van doorverkoop moeten kaarten worden gepersonaliseerd. Informatie kan ook worden gebruikt om bezoekers te informeren over het festival. Voor het op naam zetten heb je deze gegevens nodig van alle personen: voornaam, achternaam, emailadres en geboortedatum.

  • Hoe personaliseer ik mijn kaart?

    Na aankoop van je kaart(en) ontvang je een email met de bevestiging van je aankoop. Deze email bevat nog geen tickets. Kaarten voor Concert at SEA moeten per stuk op naam gezet worden. Je ontvangt hierover later een e-mail van Paylogic. Om kaarten te personaliseren heb je deze gegevens nodig van ieder persoon die een kaart heeft: voornaam, achternaam, e-mailadres, geslacht en geboortedatum.

  • Ik heb mijn kaarten al gepersonaliseerd, hoe kan ik mijn kaarten voor Concert at SEA downloaden?

    Om zwarthandel tegen te werken worden alle Concert at SEA-kaarten vanaf de maandag voor het festival (maandag 24 juni 2024) verzonden, mits gepersonaliseerd. Het op naam zetten van de kaarten (en eventueel veranderen van een naam) kan wel al voor 24 juni gebeuren. Dan ontvangt de nieuwe eigenaar op 24 juni de kaart(en).

  • Ik heb mijn kaarten nog niet gepersonaliseerd, tot wanneer kan ik dit nog doen voor Concert at SEA 2024?

    De periode om te personaliseren start op donderdag 7 december 2023 en is mogelijk tot het einde van het festsival. De link om jouw kaarten te personaliseren ontvang je in een mail van Paylogic. Met vragen over tickets kan je terecht bij Paylogic. Zij zijn te bereiken via customerservice.paylogic.nl.

  • Ik wil een naam op de festivalkaarten veranderen, kan dat?

    Ja, dat kan. Klik in de bevestigingsmail van jouw bestelling op ‘Bestelling beheren’ om de naamswijziging via de online omgeving door te geven. Het aanpassen van de naam op een kaart is mogelijk t/m de laatste festivaldag (zaterdag 29 juni 2024). Iedere wijziging kost 4 euro administratiekosten.

  • Moet ik geldige legitimatie meenemen?

    Ja, bij het betreden van het festivalterrein kan de beveiliging om je legitimatie vragen om je naam en leeftijd te controleren. Een paspoort, identiteitskaart en rijbewijs worden geaccepteerd als identiteitsbewijs. Let op: een kopie van een identiteitsbewijs is niet geldig. Als er een andere naam op je kaart staat, kan je de toegang tot het festival worden ontzegd.

Mindervaliden

  • Zijn er speciale kaarten voor mindervaliden?

    Ja, maar kaarten voor het mindervalidenplatform zijn beperkt beschikbaar. Kijk voor de beschikbaarheid op concertatsea.nl/tickets. Zowel de mindervalide bezoeker zelf als de begeleider dient een kaart voor het mindervalidenplatform te kopen om toegang te krijgen tot de rolstoelplatforms.

  • Zijn er mindervaliden toiletten aanwezig?

    Ja, er is voorzien in een geschikte toiletvoorziening voor mindervaliden.

  • Zijn er aparte parkeervoorzieningen voor mindervaliden?

    Ja, Concert at SEA reserveert een aantal plaatsen vlak bij de ingang. Volg de borden ‘Mindervaliden’ of ‘VIP-parking’ vanaf de weg. Je kunt gratis parkeren met een mindervalidenkaart in dit gereserveerde gedeelte.

  • Zijn er muziektolken op het festival?

    (Let op: onderstaande informatie heeft betrekking op Concert at SEA 2023. Deze informatie wordt in aanloop naar Concert at SEA 2024 verder bevestigd en/of aangepast, wanneer nodig)

    Vorig jaar waren er muziektolken op Concert at SEA op vrijdag 23 en zaterdag 24 juni 2023. Zij stonden op de rolstoelplatforms bij het Zeeland- en Umoja Podium. Iedereen met een mindervalidenkaart kon op deze platforms plaatsnemen. In aanloop naar het festival werd iedereen die een mindervalidenkaart ook per e-mail op de hoogte gehouden van de mindervaliden-faciliteiten tijdens het festival. Doven en slechthorenden die in het bezit waren van een reguliere festivalkaart konden de muziektolk zien door vlak naast of vlak achter het rolstoelplatform plaats te nemen.

  • Ik heb geen mindervalidenkaart kunnen bemachtigen. Wat nu?

    Concert at SEA is goed toegankelijk met een rolstoel. Wanneer je vroeg komt kun je met een rolstoel bovenop de dijk een mooi plekje bemachtigen en heb je perfect zicht op het podium, de zee en de optredens. Het festivalterrein bevindt zich grotendeels op asfalt en is dus goed begaanbaar. Wel wijzen we je er op dat het strandgedeelte slecht toegankelijk is met een rolstoel.

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor het laatste Concert at SEA-nieuws. Zo ben je altijd up-to-date.

Heineken Lipton Gato Negro Zeeland.com HZ University of Applied Sciences Ketel 1 AD