Info & Veelgestelde Vragen

Info

Alle info op een rij

Kijk hieronder bij de lijst van Veelgestelde Vragen, de kans is groot dat jouw vraag hier beantwoord wordt.

VRAAG OVER TICKETS

Heb je een vraag over tickets? Heb je een vraag over tickets? Neem dan contact op met Paylogic via customerservice.paylogic.nl.

ANDERE VRAGEN

Staat je vraag niet op deze pagina? Neem dan gerust contact met ons op. Het contactformulier is hier te vinden en in te vullen: concertatsea.nl/contact

Op de aankoop van kaarten voor Concert at SEA zijn de Algemene Voorwaarden Toegangsbewijzen Concert At Sea B.V. van toepassing. Deze kun je hier downloaden.

 

Veelgestelde vragen

Algemeen

  • Wanneer is Concert at SEA?

    Concert at SEA 2024 vindt plaats op donderdag 27 juni, vrijdag 28 juni en zaterdag 29 juni 2024.

  • Wat is Concert at SEA?

    Concert at SEA op de Brouwersdam in Zeeland staat in de Top 5 van de grootste festivals van Nederland en werd afgelopen jaar door het Nederlandse publiek verkozen tot ‘mooiste festivallocatie van Nederland’ (Nationaal Cultuur Onderzoek, 2023). De goede en diverse programmering van het popfestival is niet de enige reden waarom Concert at SEA elk jaar uitverkoopt. De unieke locatie met uitzicht op de Noordzee biedt de bezoeker zowel de rust en de ruimte van het strand als een plek om met vele duizenden gelijkgestemden te genieten en mee te zingen met populaire artiesten. Bovendien is de gezellige sfeer voor veel mensen reden een lang weekend naar Zeeland te komen. Het is het hoogtepunt van het jaar voor de band BLØF, die het festival komend jaar voor de zeventiende keer organiseert. Lees hier meer over Concert at SEA.

  • Wat is het programma?
  • Van hoe laat tot hoe laat is het festivalterrein open?

    Het tijdschema voor Concert at SEA 2024 (uiterlijk) eind mei 2024 bekendgemaakt. Net als afgelopen jaren verwachten we dat het festivalterrein iedere festivaldag opent om 12:00 uur ’s middags en pas na middernacht zal sluiten.

  • Op welke tijden treden de artiesten op?

    Het exacte tijdschema uiterlijk aan het einde van mei 2024 bekendgemaakt. De eerste artiest begint ongeveer rond 14:00 uur, de laatste artiest zal iets na middernacht klaar zijn met hun optreden.

  • Gehoorbescherming

    Bescherm je oren tegen gehoorbeschadiging door niet te dicht bij de speakers te staan, je oren tussendoor rust te geven en gehoorbescherming te dragen. Bij de barren zijn oordoppen verkrijgbaar.

  • Tassenbeleid
  • Gevonden voorwerpen

    • Tijdens het festival worden de meeste gevonden voorwerpen naar de informatiebalie gebracht.
    • Na het festival worden alle gevonden voorwerpen overgedragen aan de gemeente Schouwen-Duiveland.
    • Als je een voorwerp in een locker hebt laten liggen kan je hiervoor contact opnemen met het lockerbedrijf via eventsafe.eu/spullen-kwijt.

  • Kunnen kaarten ook vanaf mijn telefoon gescand worden?

    Ja, dat kan. Het scannen van de kaarten kan zowel via een uitgeprinte kaart als vanaf een mobiele telefoon. Zolang de barcode goed zichtbaar is, komt het goed.

  • Wat is de minimumleeftijd?

    We hanteren een adviesminimumtoegangsleeftijd van 12 jaar. We adviseren ook dat jongeren onder de 16 begeleid worden door een meerderjarige (minimaal 18 jaar). Voor jongeren geldt de normale toegangsprijs. Alleen baby’s jonger dan 1 jaar hebben geen toegangsbewijs nodig.

  • Kunnen kinderen mee?

    We hanteren een adviesminimumtoegangsleeftijd van 12 jaar. We adviseren ook dat jongeren onder de 16 begeleid worden door een meerderjarige (minimaal 18 jaar). Voor jongeren geldt de normale toegangsprijs. Alleen baby’s jonger dan 1 jaar hebben geen toegangsbewijs nodig.

  • Geen alcohol onder de 18

    Op Concert at SEA wordt er streng op toegezien dat aan jongeren onder de 18 jaar geen alcohol wordt geschonken. Bij twijfel zal door barpersoneel om een legitimatiebewijs worden gevraagd. Lees meer op www.nix.nl.

  • EHBO

    Op het terrein bevinden zich meerdere EHBO-posten. Er zijn bovendien mobiele EHBO-teams die je kunt raadplegen. Ga bij medische problemen naar de dichtstbijzijnde EHBO’er of security medewerker en meld daar jouw probleem. Kijk op de plattegrond waar de EHBO-posten zich bevinden. In samenwerking met de beveiliging en de EHBO ben je op het festivalterrein in goede handen. En zoals altijd geldt: let op jezelf en op elkaar!

Festivalterrein

  • Hoe is het festivalterrein ingedeeld?

    Het Concert at SEA-terrein bevind zich op de Brouwersdam, en bestaat uit twee zogenaamde landtongen die tegen elkaar aan liggen. Op het noordelijke deel vind je het Umoja Podium. Op het zuidelijke deel vind je het strand en het Zeeland Podium. Het festivalterrein gaat ten zuiden van het Zeeland Podium nog een stuk door over het strand, hier bevind zich het Strand Podium (en de mogelijkheid om pootje te baden, natuurlijk).

  • Kan ik het festivalterrein verlaten?

    Ja, dit kan. Gedurende het festival kun je het terrein verlaten en weer betreden. Als je een weekendkaart hebt ontvang je een polsbandje. Als je een dagkaart hebt, krijg je een stempel van de security.

  • Ik neem aan dat het gebruik van toiletten gratis is?

    Klopt, het gebruik van toiletten is gratis.

  • Waar kan ik munten kopen?

    Munten zijn verkrijgbaar bij de muntenkassa’s en muntenautomaten op het terrein. Bij beide kun je pinnen en contant betalen. Met je muntjes kun je zowel eten als drinken afrekenen. Te veel gekochte munten kunnen tot aan sluitingstijd van het festival worden ingeleverd bij de daarvoor bestemde kassa’s. Let op: munten van voorgaande edities zijn niet geldig. Munten die bij de clean-ups worden uitgegeven zijn niet inwisselbaar voor geld, ze hebben een andere kleur en zijn bij de drinks te gebruiken.

  • Wat is het tassenbeleid?
  • Zijn er lockers aanwezig?

    Ja, er zijn lockers aanwezig: direct buiten het festivalterrein, bij zowel Ingang Noord als Ingang Zuid. Meer informatie over de lockers (formaat, prijzen, betaalmethodes) volgt later.

  • Is het mogelijk om te kolven?

    Ja, dat kan bij de EHBO-post rechts van de Ketel 1 Club (aan de noordzijde van het festivalterrein). Hier is een beschutte ruimte en stroomvoorziening aanwezig. Het in bewaring nemen en/of koelen van flesjes is niet mogelijk.

  • Is er merchandise verkrijgbaar?

    Ja, in het midden van het festivalterrein vind je het verkooppunt met officiële Concert at SEA merchandise. Daar zijn onder meer t-shirts, sweaters, jacks, badlakens en zonnebrillen verkrijgbaar. Je kunt met pin en contant betalen. De merch is ook online verkrijgbaar.

  • Zijn er poncho’s verkrijgbaar?

    Ja, bij de merchandise zijn poncho’s verkrijgbaar.

  • Zijn er oordopjes verkrijgbaar?

    Ja, we bieden bij de barren gehoorbescherming aan.

  • Is er zonnebrand verkrijgbaar?

    Zonnebrand is op het terrein verkrijgbaar bij de toiletten.

  • Telefoon opladen

    Uiteraard mag je een eigen powerbank meenemeneen naar het festival. Mocht je die niet bij je hebben, dan kan je een powerbank huren bij de infobalie tussen het Zeeland Podium en het Umoja Podium. Tip: neem je eigen oplaadkabel mee! De powerbanks hebben een USB-A stekker.

  • Zijn er muziektolken op het festival?

    Op zaterdag 29 juni 2024 is er vanuit Concert at SEA een muziektolk gefaciliteerd. De muziektolk staat te tolken op de rolstoelplatforms bij het Zeeland- en Umoja Podium. Iedereen met een mindervalidenkaart kan op deze platforms plaatsnemen. Doven en slechthorenden die in het bezit zijn van een reguliere festivalkaart kan de muziektolk zien door vlak naast of vlak achter het rolstoelplatform plaats te nemen. Mocht je op een andere dag als dove of slechthorende aanwezig zijn, stuur dan even aan mail naar info@concertatsea.nl

  • Geen alcohol onder de 18

    Op Concert at SEA wordt er streng op toegezien dat aan jongeren onder de 18 jaar geen alcohol wordt geschonken. Bij twijfel zal door barpersoneel om een legitimatiebewijs worden gevraagd. Lees meer op www.nix.nl.

  • EHBO

    Op het terrein bevinden zich meerdere EHBO-posten. Er zijn bovendien mobiele EHBO-teams die je kunt raadplegen. Ga bij medische problemen naar de dichtstbijzijnde EHBO’er of security medewerker en meld daar jouw probleem. Kijk op de plattegrond waar de EHBO-posten zich bevinden. In samenwerking met de beveiliging en de EHBO ben je op het festivalterrein in goede handen. En zoals altijd geldt: let op jezelf en op elkaar!

Wat mag ik meenemen?

  • Mag ik een rugtas meenemen?

    Er vindt een strenge toegangscontrole plaats. Het is niet toegestaan grote tassen, koffers en rugzakken mee te nemen op het terrein. Deze maatregelen zijn uit veiligheidsoverwegingen genomen. Security heeft in deze altijd het laatste woord. Er zijn bij de beide ingangen van het festivalterrein lockers beschikbaar.

    Wel toegestaan → Kleine tassen en kleine rugzakken (max 30 x 21 x 10 cm)
    Niet toegestaan → Tassen groter dan 30 x 21 x 10 cm

  • Kan ik foto en/of filmcamera’s meenemen?

    Alleen non-professionele foto- en filmcamera’s zijn toegestaan. Go Pro’s zijn alleen toegestaan zonder accessoires. Professionele foto- en videocamera’s met zoomlenzen en afneembare accessoires zijn niet toegestaan.

  • Zijn selfie sticks en camera gimbals toegestaan?

    Nee, selfie sticks en gimbals (stabilisatoren) zijn niet toegestaan op het festivalterrein.

  • Mag ik een powerbank meenemen?

    Ja, dat mag. Een powerbank (max. telefoonformaat) voor eigen gebruik is toegestaan. Je kan op het festivalterrein ook een powerbank huren, bij de infobalie tussen het Zeeland Podium en het Umoja Podium.

  • Mag ik een drone meenemen?

    Nee, drones zijn niet toegestaan op of boven het festivalterrein.

  • Mag ik flesjes water meenemen?

    Lege flessen (tot 500ml) mogen zonder dop mee het terrein op, zodat je deze kan gebruiken voor het opvullen met drinkwater. Deze regel geldt ook voor Doppers (en vergelijkbare flessen). Op Concert at SEA is gratis drinkwater aanwezig via tappunten bij alle toiletten.

  • Mag ik zonnebrandcrème en deodorant meenemen?

    Ja en ja! Bij warme zonnige dagen raden we het juist aan! De verpakkingen mogen maximaal 200ml groot zijn (formaat: kleinverpakking / reisformaat). Er is ook zonnebrand verkrijgbaar bij de toiletten.

  • Is er zonnebrand verkrijgbaar?

    Zonnebrand is op het terrein verkrijgbaar bij de toiletten.

  • Mag een paraplu mee het terrein op?

    Nee, paraplu’s mogen niet mee naar binnen.

  • Kan ik zelf eten en drinken meenemen?

    Nee het is niet toegestaan om zelf eten en drinken mee te nemen naar het festivalterrein.

  • Kan ik een klapstoel / krukje / opblaasbare stoel meenemen?

    Nee, het is niet toegestaan om deze voorwerpen mee te nemen. Kom vroeg dan kun je op het talud (de dijk) zitten. Er is ook voldoende zitruimte rondom de Food & Drinks tenten.

  • Mag ik een voetbalshirt aan op het festival?

    Nee, dat mag niet. Voetbalkleding, of andere kleding die behoort tot die van een specifieke sportclub/sportteam, is niet toegestaan.

  • Kan ik een huisdier meenemen?

    Nee, huisdieren en alle andere dieren worden niet toegelaten.

  • Zijn scootmobielen toegestaan op het terrein van Concert at SEA?

    Ja, scootmobielen zijn toegestaan op het terrein.

Bereikbaarheid

  • Wat is het adres van Concert at SEA?

    Het adres van het festivalterrein is ‘Brouwersdam 1, Scharendijke’. Zet je navigatie uit wanneer je de verkeersborden “P Concert at SEA” ziet en volg te alle tijden de aanwijzingen van de verkeersregelaars op.

  • Is Concert at SEA bereikbaar met het openbaar vervoer?

    Raadpleeg 9292.nl of Google Maps voor jouw route naar Transferium Renesse. Vanaf daar gaan er pendelbussen naar het festivalterrein.

  • Rijden de reguliere openbaar vervoer lijnen?

    Ja, lijn 104 rijdt volgens de dienstregeling. Het is mogelijk dat de route aangepast is maar de normale halteplaatsen blijven in dienst. Raadpleeg 9292.nl voor de meest up-to-date informatie.

  • Is er een Kiss & Ride plek bij het festivalterrein?

    Ja, zowel aan de Noord als Zuid-zijde van het festivalterrein is een Kiss & Ride locatie om personen veilig af te zetten. Je loopt binnen enkele minuten naar het festivalterrein. Volg de borden ”P-Concert at SEA” en vervolgens de borden “Taxi / Kiss & Ride”. Deze plek is uiteraard ook te gebruiken wanneer je weer opgehaald wordt voor de weg terug naar huis.

  • Ik heb een plek vrij in mijn auto voor iemand die mag meerijden

    Heel simpel! Samen rijden is gezelliger, beter voor je portemonnee én natuurlijk het milieu. Via de widget op deze Bereikbaarheid-pagina deel of boek je binnen een handomdraai een autorit naar Concert at SEA.

  • Ik wil met iemand carpoolen, hoe is dat het beste te regelen?

    Heel simpel! Samen rijden is gezelliger, beter voor je portemonnee én natuurlijk het milieu. Via de widget op deze Bereikbaarheid-pagina deel of boek je binnen een handomdraai een autorit naar Concert at SEA.

  • Zijn er taxistandplaatsen?

    Dit jaar zijn er twee centrale taxistandplaatsen, beide op 1 kilometer van het festivalterrein. Volg de bordjes “TAXI”. Uitsluitend hier kunnen taxi’s passagiers halen en brengen. Let wel op dat je richting Zuid loopt wanneer je een taxi zoekt richting de dorpen op Schouwen-Duiveland en verder zuidelijk, en in de richting noord gaat voor vervoer richting Goeree-Overflakkee en verder noordelijk.

  • Welke taxibedrijven zijn in de regio gevestigd?

    Schouwen-Duiveland
    Zierikzee: Taxi de Vlieger, 0111-641562
    Renesse: New York Taxi, 0111-464646
    Ellemeet: Weeda Taxiservice, 0111-672317

    Goeree-Overflakkee
    Vincent Taxi, 0653573152

    Noord-Beveland
    Colijnsplaat: Taxi de Koster, 0113-695069

    N.b.: Concert at SEA heeft geen directe samenwerking met deze taxibedrijven. Het is aan de taxibedrijven zelf om te beslissen of zij ritten van/naar Concert at SEA aanbieden of accepteren. Neem contact op met het taxibedrijf om hier naar te informeren.

     

     

  • Wij komen met een gezelschap per touringcar, hoe werkt dat?

    Je kunt de touringcar uitsluitend laten parkeren op de speciale parking voor bussen aan de noordzijde van het evenemententerrein, ongeacht uit welke richting je komt. Dit is een apart gedeelte van P1 op comfortabele loopafstand vanaf de ingang. Als je de Brouwersdam nadert, kun je assistentie vragen aan de parkeerstewards. Zij zullen je een plaats toewijzen. Op die locatie kan de bus worden geparkeerd en kunnen de passagiers uitstappen.

  • Zijn er beperkingen/regels voor waterverkeer/ankeren nabij de Brouwersdam?

    Nee, er gelden geen bijzondere maatregelen voor waterverkeer. Wel zullen de kustwacht en politie te water toezicht houden op het waterverkeer. Let op: Vanaf de Grevelingenzijde de weg oversteken (N57) is gevaarlijk en streng verboden. De politie ziet hierop toe. Wil je toch naar het festivalterrein? Loop dan naar een van de tunneltjes onder de Brouwersdam en maak hier gebruik van om bij Concert at SEA te komen.

  • Kan ik tijdens het festival op het fietspad van de Brouwersdam rijden?

    Nee, gedurende het evenement en de op- en afbouw is het fietspad ter hoogte van het evenement gesloten. Je rijdt om via de Grevelingenzijde van de Brouwersdam. Volg hiervoor de omleidingsbordjes t.h.v. Port Zelande.

  • Waar kan ik mijn fiets parkeren?

    Er zijn fietsenrekken aanwezig bij beide ingangen van het festival: Noord en Zuid.

  • Hoe zit het met de N57?

    De route via de parallelweg aan de Grevelingenzijde van de Brouwersdam (N57) is tijdens het festival gewoon beschikbaar voor verkeer. De hoofdrijbaan N57 is ter hoogte van de Brouwersdam tijdens het festival gesloten voor verkeer in beide richtingen. Het weggedeelte tussen de Stoofweg en de afslag Scharendijke blijft wel open.

    BEREIKBAARHEID ONDERNEMERS
    De strandtenten en bedrijven rondom de Brouwerdam zijn gewoon bereikbaar rondom en tijdens het festival, inclusief parkeermogelijkheid. Doorrijkaarten voor de kernen Ellemeet en Scharendijke worden verdeeld via de gemeente en werkgevers in de regio. Die hebben een brief ontvangen vanuit de gemeente.

     

Pendelbussen

  • Welke soorten pendeldiensten rijden er tijdens Concert at SEA?

    Er rijden vanaf veel campings/bungalowparken en hotels pendelbussen die je naar het festival brengen en ook weer terug naar het recreatiebedrijf. Wel zo veilig en fijn! Er gaan ook continu pendelbussen vanaf het Transferium Renesse, wat een centraal OV-vervoerspunt in Renesse is. Bekijk hier de pendelbus dienstregeling van Concert at SEA 2024.

  • Is er een busdienst vanaf het Transferium van Renesse?

    Ja, op alle dagen is er een pendelbusdienstregeling vanaf Transferium Renesse. Koop hier jouw pendelbuskaart vooraf.

  • Ik parkeer op P2/P3 moet ik dan ook een pendelbuskaart kopen?

    Nee, dat hoeft niet. Als je parkeert op P2 of P3 (Zuid) zit de pendelbusrit van en naar het festivalterrein bij de parkeerplaats inbegrepen. Je hebt hier dus geen extra/apart pendelbuskaart voor nodig. Als je parkeer op P1 (Noord) is het festivalterrein lopend te bereiken.

  • Is er vanaf elke camping en ieder bungalowpark busvervoer?

    Er rijden pendelbussen langs veel grote vakantieparken in de regio. Klik hier voor de pendelbus dienstregeling van dit jaar. Als je een accommodatie via concertatsea.nl hebt gekocht dan zitten de pendelbusritten inbegrepen bij je kaart. Er zijn ook losse pendelbuskaarten verkrijgbaar voor wie in de buurt woont of hun accommodatie rechtstreeks bij het recreatiebedrijf geboekt heeft.

  • Rijden er op donderdag pendelbussen?

    De pendelbussen rijden iedere festivaldag (do/vr/za) van en naar alle haltes op de dienstregeling. Bekijk hier de pendelbus dienstregeling van Concert at SEA 2024.

Parkeren

  • Waar kan ik parkeren bij het festivalterrein?

    Als je er bijna bent volg je de borden P CONCERT AT SEA. Zet op dit moment je navigatie uit. Vervolgens leiden de verkeersregelaars jullie naar de dichtstbijzijnde vrije parkeerplaats. Dit kan op zowel P1, P2 als P3 zijn. Het is niet mogelijk om vooraf een plek op een specifiek parkeerterrein te kopen of te reserveren.

  • Moet ik ook een parkeerkaart kopen als ik met de motor kom?

    Ja, voor een motor is ook een parkeerkaart nodig.

  • Hoe kom ik vanaf het parkeerterrein bij de ingang van het festivalterrein?

    Vanaf P1 kun je deze afstand gemakkelijk lopen. Vanaf P2/P3 wordt je op en neer gebracht met een gratis pendelbus.

  • Kan ik een parkeerplek dichtbij het festivalterrein reserveren?

    Nee, het is niet mogelijk een specifieke parkeerplek te reserveren. Parkeerplaatsen (op zowel P1, P2 als P3) worden gevuld op volgorde van binnenkomst en aanrijrichting.

  • Kan ik mijn elektrische auto opladen op een CAS Parkeerterrein?

    Nee, alle CAS Parkeerterreinen zijn tijdelijke parkeerterreinen en hebben daarom geen faciliteiten voor het opladen van elektrische auto’s. Op Transferium Renesse is een laadplein aanwezig. Deze is in beheer bij de gemeente. Vol = vol.

  • Ik heb een gehandicaptenparkeerkaart van de gemeente gemeente, waar kan ik parkeren?

    Met een gehandicaptenparkeerkaart (van de gemeente) is het mogelijk om te parkeren op de Mindervaliden Parking van het festival, ongeacht of je een reguliere of MIVA-festivalkaart hebt gekocht. Volg de borden ‘P MIVA’ als je het festival benadert, de rest van de route wijst zich vanaf daar vanzelf. Let op: ook voor de MIVA Parking is ‘vol=vol’ van toepassing.

Eten en drinken

  • Is er vegetarisch eten op het terrein?

    Ja, het is mogelijk om vegetarisch te eten op het festivalterrein. Voor vegetarische opties kun je terecht bij:

    • Pizza
    • Koffie
    • Schepijs
    • Poffertjes
    • Swirls
    • Indian Curry
    • Roll or Bowl
    • Churros
    • Suikerspin & Popcorn
    • Sushi & Pokébowl
    • Vietnamees
    • Vietnamese Snacks
    • Pannenkoeken
    • Hamburger BBQ
    • Kipburger/Pulled Chicken (Pulled Paddo’s)
    • Hamburgers
    • Nacho’s
    • Pasta
    • Friet / Snacks
    • La Place
    • Tosti
    • Whisky Smoked Burgers
    • Indonesisch
    • The Martabak House

    Kijk op deze pagina voor meer informatie en op de plattegrond waar de eetgelegenheden zich bevinden. Vraag de medewerker van de eettent om meer informatie als je hier meer informatie over wil. Heb je een zeer specifiek dieet vanwege een allergie? Stuur ons dan een e-mail op info@concertatsea.nl

  • Is er veganistisch eten op het terrein?

    Ja, het is mogelijk om veganistisch te eten op het festivalterrein. Voor veganistiche opties kun je terecht bij:

    • Koffie
    • Indian Curry
    • Roll or Bowl
    • Sushi & Pokébowl
    • Vietnamese Snacks
    • Vietnamees
    • Kip Burger/Pulled Chicken
    • Hamburgers
    • Vis (Vegan Kibbeling)
    • Friet / Snacks
    • La Place
    • Whisky Smoked Burgers
    • Indonesisch
    • The Martabak House

    Kijk op deze pagina voor meer informatie en op de plattegrond waar de eetgelegenheden zich bevinden. Vraag de medewerker van de eettent om meer informatie als je hier meer informatie over wil. Heb je een zeer specifiek dieet vanwege een allergie? Stuur ons dan een e-mail op info@concertatsea.nl

  • Is er lactosevrij eten op het terrein?

    Ja, het is mogelijk om lactosevrij te eten op het festivalterrein. Voor lactosevrije opties kun je terecht bij:

    • Koffie
    • Indian Curry
    • Roll or Bowl
    • Sushi & Pokébowl
    • Vietnamese Snacks
    • Vietnamees
    • Smokey Goodness
    • Kipburger/Pulled Chicken
    • Hamburgers
    • Friet/Snacks
    • La Place
    • Whisky Smoked Burgers
    • The Martabak House

    Kijk op deze pagina voor meer informatie en op de plattegrond waar de eetgelegenheden zich bevinden. Vraag de medewerker van de eettent om meer informatie als je hier meer informatie over wil. Heb je een zeer specifiek dieet vanwege een allergie? Stuur ons dan een e-mail op info@concertatsea.nl

  • Is er glutenvrij eten op het terrein?

    Ja, het is mogelijk om glutenvrij te eten op het festivalterrein. Voor glutenvrije opties kun je terecht bij:

    • Pizza (mogelijk)
    • Koffie
    • Indian Curry Boulevard Zuid
    • Roll or Bowl
    • Sushi & Pokébowl
    • Oesters
    • Nacho’s
    • Friet / Snacks
    • La Place
    • Indonesisch

    Kijk op deze pagina voor meer informatie en op de plattegrond waar de eetgelegenheden zich bevinden. Vraag de medewerker van de eettent om meer informatie als je hier meer informatie over wil. Heb je een zeer specifiek dieet vanwege een allergie? Stuur ons dan een e-mail op info@concertatsea.nl

  • Ik heb een allergie, wat nu?

    Op het festivalterrein is er een gevarieerd aanbod aan veganistische, vegetarische, gluten- en lactosevrije opties te vinden. Kijk op deze pagina voor meer informatie.

    Vraag de medewerker van de eettent om meer informatie als je hier meer informatie over wil. Heb je een zeer specifiek dieet vanwege een allergie? Stuur ons dan een e-mail op info@concertatsea.nl

Tickets: Algemeen

  • Wat kost een kaart?
  • Waar kan ik kaarten kopen?

    Kaarten voor Concert at SEA zijn alleen verkrijgbaar via concertatsea.nl/tickets, in samenwerking met Paylogic/SeeTickets. Koop geen tickets bij andere verkoopkanalen.

  • Ik heb kaarten gekocht, maar deze zitten niet in de bevestigingsmail. Wat nu?

    Als de bestelling en betaling gelukt is ontvang je per mail een bevestiging van Paylogic. De kaarten zelf zitten hier nog niet bij. Om zwarthandel tegen te werken worden alle Concert at SEA-kaarten op de maandag voor het festival verzonden: maandag 24 juni 2024.

  • Ik ben mijn kaarten kwijt, wat nu?

    Geen paniek, via deze link kan je een nieuwe downloadlink voor je kaarten aanvragen: consumer.paylogic.nl/tickets. Met verdere vragen over kaarten kan je terecht bij Paylogic via customerservice.paylogic.nl.

  • Kan ik een weekendkaart met iemand delen?

    Nee, een weekendkaart kan maar door 1 persoon worden gebruikt. Je ontvangt nadat jouw ticket gescand is een polsbandje en wanneer je die afdoet is deze niet meer geldig.

  • Kunnen kaarten ook vanaf mijn telefoon gescand worden?

    Ja, dat kan. Het scannen van de kaarten kan zowel via een uitgeprinte kaart als vanaf een mobiele telefoon. Zolang de barcode goed zichtbaar is, komt het goed.

  • Ik wil een naam op de festivalkaarten veranderen, kan dat?

    Ja, dat kan. Klik in de bevestigingsmail van jouw bestelling op ‘Bestelling beheren’ om de naamswijziging via de online omgeving door te geven. Het aanpassen van de naam op een kaart is mogelijk t/m de laatste festivaldag (zaterdag 29 juni 2024). Iedere wijziging kost 4 euro administratiekosten.

  • Moet ik geldige legitimatie meenemen?

    Ja, bij het betreden van het festivalterrein kan de beveiliging om je legitimatie vragen om je naam en leeftijd te controleren. Een paspoort, identiteitskaart en rijbewijs worden geaccepteerd als identiteitsbewijs. Let op: een kopie van een identiteitsbewijs is niet geldig. Als er een andere naam op je kaart staat, kan je de toegang tot het festival worden ontzegd.

  • Zwarthandel?

    Koop nooit kaarten voor Concert at SEA op websites zoals Topticketshop, Budgetticket, Seatwave, Onlineticketshop, Viagogo, GoTicketShop etc. Koop ook geen kaarten van mensen op Facebook of Marktplaats. Je betaalt – vaak onbewust – veel meer voor een toegangskaart dan de oorspronkelijke prijs. We kunnen bovendien geen enkele garantie geven dat deze kaarten geldig zijn. Kaarten voor Concert at SEA moeten worden gepersonaliseerd. Dit betekent dat de naam van de bezoeker op de kaart staat. Bij de ingang van het festivalterrein kan worden gecontroleerd of de naam overeenkomt met je identiteitsbewijs. Kijk voor meer informatie over zwarthandel op www.weetwaarjekoopt.nl.

  • BTW-factuur

    Er wordt alleen een BTW-factuur verstuurd bij B2B-transacties. Neem hiervoor contact op met info@concertatsea.nl. Alle transacties die via de Paylogic-ticketshops verlopen worden gezien als B2C-transacties.

Tickets: Personaliseren (op naam)

  • Waarom kaarten personaliseren?

    Net als andere grote evenementen heeft ook Concert at SEA last van zwarthandel. Handelaren kopen festivalkaarten op om deze daarna met veel winst door te verkopen. Daardoor betalen bezoekers – meestal onbewust – veel meer voor een kaart dan de oorspronkelijke prijs. Om ervoor te zorgen dat bezoekers niet de dupe worden van doorverkoop moeten kaarten worden gepersonaliseerd. Informatie kan ook worden gebruikt om bezoekers te informeren over het festival. Voor het op naam zetten heb je deze gegevens nodig van alle personen: voornaam, achternaam, emailadres en geboortedatum.

  • Hoe personaliseer ik mijn kaart?

    Na aankoop van je kaart(en) ontvang je een email met de bevestiging van je aankoop. Deze email bevat nog geen tickets. Kaarten voor Concert at SEA moeten per stuk op naam gezet worden. Je ontvangt hierover later een e-mail van Paylogic. Om kaarten te personaliseren heb je deze gegevens nodig van ieder persoon die een kaart heeft: voornaam, achternaam, e-mailadres, geslacht en geboortedatum.

  • Ik heb mijn kaarten al gepersonaliseerd, hoe kan ik mijn kaarten voor Concert at SEA downloaden?

    Om zwarthandel tegen te werken worden alle Concert at SEA-kaarten vanaf de maandag voor het festival (maandag 24 juni 2024) verzonden, mits gepersonaliseerd. Het op naam zetten van de kaarten (en eventueel veranderen van een naam) kan wel al voor 24 juni gebeuren. Dan ontvangt de nieuwe eigenaar op 24 juni de kaart(en).

  • Ik heb mijn kaarten nog niet gepersonaliseerd, tot wanneer kan ik dit nog doen voor Concert at SEA 2024?

    De periode om te personaliseren start op donderdag 7 december 2023 en is mogelijk tot het einde van het festsival. De link om jouw kaarten te personaliseren ontvang je in een mail van Paylogic. Met vragen over tickets kan je terecht bij Paylogic. Zij zijn te bereiken via customerservice.paylogic.nl.

  • Ik wil een naam op de festivalkaarten veranderen, kan dat?

    Ja, dat kan. Klik in de bevestigingsmail van jouw bestelling op ‘Bestelling beheren’ om de naamswijziging via de online omgeving door te geven. Het aanpassen van de naam op een kaart is mogelijk t/m de laatste festivaldag (zaterdag 29 juni 2024). Iedere wijziging kost 4 euro administratiekosten.

Tickets: Doorverkopen

  • Het type ticket wat ik zoek is uitverkocht. Wat nu?

    Wil je een ticket kopen, maar zijn de tickets uitverkocht in de reguliere ticketshop? Via het officiële ‘Concert at SEA Ticketplatform’ kunnen fans hun tickets doorverkopen als zij toch niet naar het festival kunnen. Kijk op concertatsea.nl/ticketplatform voor meer informatie.

  • Hoe verkoop ik mijn ticket via het Ticketplatform?
    1. Ga naar jouw Paylogic-bevestigingsmail
    2. Klik op de knop ‘Bestelling beheren’
    3. Klik op ‘Meer acties’ en daarna op ‘Doorverkoop’
    4. Selecteer de kaart(en) dat je wilt verkopen en bevestig
    5. Klaar! Jouw aanbieding staat nu op het Ticketplatform

    Als je ticket overgekocht wordt door een andere fan ontvang je binnen 10 werkdagen het verkoopbedrag (minus €4 euro servicekosten per ticket) op de rekening waarmee het ticket destijds mee betaald is.

  • Kan ik meerdere tickets aanbieden voor doorverkoop?

    Je kunt één ticket of meerdere tickets aanbieden. De keuze is aan jou.

  • Wanneer ontvang ik het geld voor mijn doorverkochte ticket(s)?

    Dit bedrag wordt binnen 10 werkdagen na verkoop van het ticket teruggestort op de rekening waarmee het ticket destijds mee betaald is. Je ontvangt het bedrag waarvoor de tickets doorverkocht zijn terug, minus €4 euro servicekosten per ticket.

  • Ben ik er zeker van dat mijn ticket(s) doorverkocht worden?

    Nee, die garantie is er niet. Het Ticketplatform werkt op basis van vraag en aanbod. We kunnen niet garanderen dat jouw ticket wordt verkocht.

  • Kan ik mijn ticket(s) voor een andere prijs aanbieden dan dat ik ze gekocht heb?

    Nee, dat kan niet. De waarde van Concert at SEA-tickets liggen vast. Hiermee voorkomen we dat tickets met winst doorverkocht worden, waardoor het festival voor zoveel mogelijk fans bereikbaar blijft.

  • Is het Ticketplatform de enige manier waarop ik mijn ticket(s) kan doorverkopen?

    Ja, het CAS Ticketplatform is de enige weg waarmee tickets doorverkocht kunnen worden. Via dit kanaal kun je er zeker van zijn dat de tickets die je koopt of verkoopt legaal zijn en toegang geven tot het festival. Ook de prijs ligt vast, waardoor je nooit te veel betaalt.

  • Tot en met wanneer is het mogelijk om mijn ticket te verkopen?

    Het doorverkoopplatform is beschikbaar tot zaterdag 29 juni 22:00 uur. Zolang een ticket niet doorverkocht is blijft deze geldig voor gebruik door de originele koper.

  • Ik wil mijn accommodatie (camping/bungalow/hotel) doorverkopen via het Ticketplatform. Kan dat?

    Nee, het is niet mogelijk om accommodaties te koop aan te bieden op het CAS Ticketplatform.

    De aankoop (en het aankoopbedrag) van de accommodatie is nadat de orderbevestiging overgemaakt aan het recreatiebedrijf, die het vervolgens om hebben gezet in een reservering. Alle verdere communicatie, het beheer en gewenste wijzigingen van deze reservering gaat rechtstreeks via het recreatiebedrijf. Klik hier voor de contactgegevens.

    Het is wel mogelijk om festivalkaarten door te verkopen via het Ticketplatform.

  • Ik wil mijn VIP Ticket(s) doorverkopen via het Ticketplatform. Kan dat?

    Nee, het is niet mogelijk om VIP Tickets te koop aan te bieden op het CAS Ticketplatform. VIP Tickets worden namelijk niet door Paylogic maar een andere partij beheerd. Met vragen kan je terecht bij 0900 300 8000 (ma t/m vrij van 10:00 tot 18:00 uur) en reserveringen@concertatsea.nl.

    Het is wel mogelijk om reguliere festivalkaarten door te verkopen via het Ticketplatform.

Accommodaties

  • Waarom zijn bungalow-accommodaties alleen met vrijdag als startdatum te boeken?

    Bungalowparken werken het hele jaar door met ‘aankomstdagen’ op maandag en vrijdag. Daarom zijn de bungalow-accommodaties tijdens Concert at SEA alleen verkrijgbaar met de vrijdag als startdag. Campings en Hotels zijn flexibeler met aankomstdagen. Deze recreatiebedrijven hebben accommodaties beschikbaar met aankomst op de donderdag of aankomst op de vrijdag.

  • Ik wil naast bekenden op de camping worden ingedeeld, hoe regel ik dat?

    Dit is niet via ons of de ticketshop te regelen. Neem contact op met de camping om te vragen wat er mogelijk is.

  • Is er vanaf elke camping en ieder bungalowpark busvervoer?

    Er rijden pendelbussen langs veel grote vakantieparken in de regio. Klik hier voor de pendelbus dienstregeling van dit jaar. Als je een accommodatie via concertatsea.nl hebt gekocht dan zitten de pendelbusritten inbegrepen bij je kaart. Er zijn ook losse pendelbuskaarten verkrijgbaar voor wie in de buurt woont of hun accommodatie rechtstreeks bij het recreatiebedrijf geboekt heeft.

  • Waarom staan niet alle recreatiebedrijven in de regio in de ticketshop?

    De recreatiebedrijven mogen zelf kiezen of zij accommodaties aan willen bieden in onze Ticketshop, in combinatie met festivalkaarten. Als een recreatiebedrijf niet op onze website vermeld staat, hebben zij hier zelf gekozen. Deze accommodaties zijn dan alleen rechtstreeks bij het recreatiebedrijf te boeken, zonder tussenkomst van Concert at SEA.

Mindervaliden

  • Zijn er speciale kaarten voor mindervaliden?

    Ja, maar kaarten voor het mindervalidenplatform zijn beperkt beschikbaar. Kijk voor de beschikbaarheid op concertatsea.nl/tickets. Zowel de mindervalide bezoeker zelf als de begeleider dient een kaart voor het mindervalidenplatform te kopen om toegang te krijgen tot de rolstoelplatforms.

  • Zijn er mindervaliden toiletten aanwezig?

    Ja, er is voorzien in een geschikte toiletvoorziening voor mindervaliden.

  • Ik heb geen mindervalidenkaart kunnen bemachtigen. Wat nu?

    Concert at SEA is goed toegankelijk met een rolstoel. Wanneer je vroeg komt kun je met een rolstoel bovenop de dijk een mooi plekje bemachtigen en heb je perfect zicht op het podium, de zee en de optredens. Het festivalterrein bevindt zich grotendeels op asfalt en is dus goed begaanbaar. Wel wijzen we je er op dat het strandgedeelte slecht toegankelijk is met een rolstoel.

  • Zijn er aparte parkeervoorzieningen voor mindervaliden?

    Met een gehandicaptenparkeerkaart (van de gemeente) is het mogelijk om te parkeren op de Mindervaliden Parking van het festival, ongeacht of je een reguliere of MIVA-festivalkaart hebt gekocht. Volg de borden ‘P MIVA’ als je het festival benadert, de rest van de route wijst zich vanaf daar vanzelf. Let op: ook voor de MIVA Parking is ‘vol=vol’ van toepassing.

  • Kan ik krukken meenemen op het festivalterrein?

    Alleen als deze dienen als hulpmiddel bij het lopen.

  • Ik heb een gehandicaptenparkeerkaart van de gemeente gemeente, waar kan ik parkeren?

    Met een gehandicaptenparkeerkaart (van de gemeente) is het mogelijk om te parkeren op de Mindervaliden Parking van het festival, ongeacht of je een reguliere of MIVA-festivalkaart hebt gekocht. Volg de borden ‘P MIVA’ als je het festival benadert, de rest van de route wijst zich vanaf daar vanzelf. Let op: ook voor de MIVA Parking is ‘vol=vol’ van toepassing.

Veiligheid / Duurzaamheid

  • EHBO

    Op het terrein bevinden zich meerdere EHBO-posten. Er zijn bovendien mobiele EHBO-teams die je kunt raadplegen. Ga bij medische problemen naar de dichtstbijzijnde EHBO’er of security medewerker en meld daar jouw probleem. Kijk op de plattegrond waar de EHBO-posten zich bevinden. In samenwerking met de beveiliging en de EHBO ben je op het festivalterrein in goede handen. En zoals altijd geldt: let op jezelf en op elkaar!

  • Veiligheid

    Concert at SEA neemt de veiligheid van bezoekers en medewerkers heel serieus. We werken elk jaar goed samen met de overheidsdiensten. Naast de inspanningen van de organisatie is er ook altijd je eigen verantwoordelijkheid. Bezoek de website en gebruik de Concert at SEA app om te weten hoe het terrein er uitziet en zo op de hoogte te zijn van alle nooduitgangen.

    Bij een calamiteit worden informatie en instructies via de presentatoren, LED-schermen en security-medewerkers gecommuniceerd. Volg deze instructies op en beperk op dat moment het gebruik van je mobiele telefoon zoveel mogelijk om overbelasting van het netwerk te voorkomen. Wil je toch communiceren? Gebruik dan uitsluitend SMS-berichten.

  • Duurzaamheid

    Concert at SEA streeft er elke editie naar om een zo groen en duurzaam mogelijk festival te organiseren. We willen natuurlijk kunnen blijven genieten van de mooie Zeeuwse kust. Kijk voor meer informatie op concertatsea.nl/duurzaamheid

  • Gehoorbescherming

    Bescherm je oren tegen gehoorbeschadiging door niet te dicht bij de speakers te staan, je oren tussendoor rust te geven en gehoorbescherming te dragen. Bij de barren zijn oordoppen verkrijgbaar.

Ondernemers

  • Ik ben ondernemer en wil een ventvergunning tijdens Concert at SEA op de Brouwersdam, kan dat?

    De organisatie is verantwoordelijk voor het gedeelte van de Brouwersdam waar het evenement plaatsvindt. Daarbuiten gelden de normale procedures m.b.t. het aanvragen van een ventvergunning bij de gemeenten Schouwen-Duiveland en Goeree-Overflakkee.

  • Ik heb al een standplaatsvergunning, mag ik dichterbij het evenement gaan staan?

    De voorwaarden zoals die opgenomen zijn in uw huidige vergunning zijn gewoon van toepassing en dienen te worden nageleefd.

  • Ik heb al een standplaatsvergunning, mag ik extra ruimte innemen?

    De voorwaarden zoals die opgenomen zijn in je vergunning zijn gewoon van toepassing en dienen te worden nageleefd.

  • Hoe zit het met de N57?

    De route via de parallelweg aan de Grevelingenzijde van de Brouwersdam (N57) is tijdens het festival gewoon beschikbaar voor verkeer. De hoofdrijbaan N57 is ter hoogte van de Brouwersdam tijdens het festival gesloten voor verkeer in beide richtingen. Het weggedeelte tussen de Stoofweg en de afslag Scharendijke blijft wel open.

    BEREIKBAARHEID ONDERNEMERS
    De strandtenten en bedrijven rondom de Brouwerdam zijn gewoon bereikbaar rondom en tijdens het festival, inclusief parkeermogelijkheid. Doorrijkaarten voor de kernen Ellemeet en Scharendijke worden verdeeld via de gemeente en werkgevers in de regio. Die hebben een brief ontvangen vanuit de gemeente.

     

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor het laatste Concert at SEA-nieuws. Zo ben je altijd up-to-date.

Heineken Lipton Gato Negro Zeeland.com HZ University of Applied Sciences Ketel 1 AD