Info & Veelgestelde Vragen - Concert at SEA

Info & Veelgestelde Vragen

Info

Contact

Kijk hieronder bij de lijst van Veelgestelde Vragen, de kans is groot dat jouw vraag hier beantwoord wordt.

Staat je vraag niet op deze pagina? Neem dan gerust contact met ons op. Het contactformulier is hier te vinden: concertatsea.nl/contact

Op de aankoop van kaarten voor Concert At SEA zijn de Algemene Voorwaarden Toegangsbewijzen Concert At Sea B.V. van toepassing. Deze kun je hier downloaden.

 

Veelgestelde vragen

Algemeen

  • Wanneer is Concert at SEA?

    Concert at SEA vindt plaats op donderdag 30 juni, vrijdag 1 juli en zaterdag 2 juli 2022.

  • Van hoe laat tot hoe laat is het festivalterrein open?
  • Op welke tijden treden de artiesten op?
  • Kunnen kinderen mee?

    We hanteren een adviesminimumtoegangsleeftijd van 12 jaar. Jongeren onder de 12 dienen begeleid te worden door een meerderjarige. Voor jongeren geldt de normale toegangsprijs. Alleen baby’s jonger dan 1 jaar hebben geen toegangsbewijs nodig.

  • Tassenbeleid
  • EHBO

    Op het terrein bevinden zich meerdere EHBO-posten. Er zijn bovendien mobiele EHBO-teams die je kunt raadplegen. Ga bij medische problemen naar de dichtstbijzijnde EHBO’er of security medewerker en meld daar jouw probleem. Kijk op de plattegrond waar de EHBO-posten zich bevinden. In samenwerking met de beveiliging en de EHBO ben je op het festivalterrein in goede handen. En zoals altijd geldt: let op jezelf en op elkaar!

  • Veiligheid

    Concert at SEA neemt de veiligheid van bezoekers en medewerkers heel serieus. We werken elk jaar goed samen met de overheidsdiensten. Naast de inspanningen van de organisatie is er ook altijd je eigen verantwoordelijkheid. Bezoek de website en gebruik de Concert at SEA app om te weten hoe het terrein er uitziet en zo op de hoogte te zijn van alle nooduitgangen.

    Bij een calamiteit worden informatie en instructies via de presentatoren, LED-schermen en security-medewerkers gecommuniceerd. Volg deze instructies op en beperk op dat moment het gebruik van je mobiele telefoon zoveel mogelijk om overbelasting van het netwerk te voorkomen. Wil je toch communiceren? Gebruik dan uitsluitend SMS-berichten.

  • Gehoorbescherming

    Bescherm je oren tegen gehoorbeschadiging door niet te dicht bij de speakers te staan, je oren tussendoor rust te geven en gehoorbescherming te dragen. Bij de barren zijn oordoppen verkrijgbaar.

  • Gevonden voorwerpen

    Ben je iets verloren op het festivalterrein? Tijdens het festival worden de meeste gevonden voorwerpen naar de informatiebalie gebracht. Na het festival worden alle gevonden voorwerpen overgedragen aan de gemeente Schouwen-Duiveland.

  • Kunnen tickets ook vanaf mijn telefoon gescand worden?

    Ja, dat kan. Het scannen van de tickets kan zowel via een uitgeprint ticket als vanaf een mobiele telefoon. Zolang de barcode goed zichtbaar is, komt het goed.

Tickets

  • Wat kost een ticket?

    Kijk voor alle ticketprijzen op concertatsea.nl/tickets.

  • Waar kan ik tickets kopen?

    Kaarten voor Concert at SEA zijn alleen verkrijgbaar via concertatsea.nl/tickets. Koop geen tickets buiten de officiële verkoopkanalen!

  • Ik ben mijn tickets kwijt, wat nu?

    Geen paniek, via deze link kan je een nieuwe downloadlink voor je tickets aanvragen: consumer.paylogic.nl/tickets. Met verdere vragen over tickets kan je terecht bij Paylogic via customerservice.paylogic.nl.

  • Kan ik een weekendkaart met iemand delen?

    Nee, een weekendkaart kan maar door 1 persoon worden gebruikt. Je ontvangt een polsbandje en wanneer je die afdoet is deze niet meer geldig.

  • Waarom tickets personaliseren?

    Net als andere grote evenementen heeft ook Concert at SEA last van zwarthandel. Daardoor betalen bezoekers – meestal onbewust – veel meer voor een kaart dan de oorspronkelijke prijs. Om ervoor te zorgen dat bezoekers niet de dupe worden van doorverkoop moeten tickets worden gepersonaliseerd. Informatie kan ook worden gebruikt om bezoekers te informeren over het festival. Voor het op naam zetten heb je deze gegevens nodig van alle personen: voornaam, achternaam, emailadres, geslacht en geboortedatum.

    Wanneer de hoofdkoper aanwezig is bij de ingang van het festival kan iemand anders met de gekochte tickets toegang krijgen tot het festival. Doordat de hoofdkoper aanwezig is weten wij zeker dat dit rechtmatig verkregen tickets zijn. Bij twijfel wordt bij de ingang gecontroleerd op een identiteitsbewijs.

    Parkeerkaarten en pendelbuskaarten worden niet op naam gecontroleerd en hoeven daarom niet te worden gepersonaliseerd.

    VAL NIET VOOR ZWARTHANDEL
    Kaarten voor Concert at SEA zijn enkel via de website concertatsea.nl te koop. Koop nooit tickets voor Concert at SEA op websites zoals Topticketshop, Budgetticket, Onlineticketshop, Tickets Nederland, Viagogo etc. Koop ook geen tickets van mensen op Facebook of Marktplaats. Je betaalt – vaak onbewust – veel meer voor een toegangskaart dan de oorspronkelijke prijs. We kunnen bovendien geen enkele garantie geven dat deze tickets geldig zijn. Kijk voor meer informatie over zwarthandel op www.weetwaarjekoopt.nl

  • Hoe personaliseer ik mijn ticket?

    Na aankoop van je ticket(s) ontvang je een email met de bevestiging van je aankoop. Deze email bevat nog geen tickets. Om je tickets te ontvangen, moet je ze eerst personaliseren. Voor het op naam zetten heb je deze gegevens nodig van alle personen: voornaam, achternaam, e-mailadres, geslacht en geboortedatum. Je ontvangt automatisch een email van Paylogic/SeeTickets hierover. Dit kan t/m dinsdag 28 juni 2022, daarna niet meer.

  • Ik heb mijn kaarten al gepersonaliseerd, kan ik mijn tickets voor Concert at SEA downloaden?

    Wanneer je de tickets al gepersonaliseerd hebt kan je hier een (nieuwe) downloadlink voor jouw CAS-tickets aanvragen bij Paylogic.

  • Ik heb mijn kaarten nog niet gepersonaliseerd, tot wanneer kan ik dit nog doen voor Concert at SEA 2022?

    De periode om te personaliseren is actief t/m dinsdag 28 juni 2022. Klik hier voor de link.

  • Ik wil een naam op de festivaltickets veranderen, kan dat?

    Ja, dat kan. De mogelijkheid om de naam op een ticket te wijzigen is actief t/m donderdag 23 juni 2022. Klik hier voor het naamwijzigingsformulier.

  • Moet ik geldige legitimatie meenemen?

    Ja, bij het betreden van het festivalterrein kan de beveiliging om je legitimatie vragen om je naam en leeftijd te controleren. Een paspoort, identiteitskaart en rijbewijs worden geaccepteerd als identiteitsbewijs. Let op: een kopie van een identiteitsbewijs is niet geldig. Als er een andere naam op je ticket staat, kan je de toegang tot het festival worden ontzegd.

    Met alle vragen over tickets kan je terecht bij Paylogic via customerservice.paylogic.nl.

     

  • Kunnen tickets ook vanaf mijn telefoon gescand worden?

    Ja, dat kan. Het scannen van de tickets kan zowel via een uitgeprint ticket als vanaf een mobiele telefoon. Zolang de barcode goed zichtbaar is, komt het goed.

  • Ik heb in 2020/2021 al festivalkaarten gekocht, blijven die geldig voor Concert at SEA 2022?

    Kaarten vanuit 2020/2021 zijn automatisch geldig voor Concert at SEA 2022. Klik hier voor meer info over het (opnieuw) downloaden van je tickets en het personaliseren.

  • Zijn er bungalowarrangementen beschikbaar voor Concert at SEA 2022?

    Nee, er zijn geen bungalowarrangementen beschikbaar voor Concert at SEA 2022. Uiteraard kunnen bezoekers wel op eigen gelegenheid een accommodatie in de regio zoeken en deze zelf boeken.

  • Ik heb in 2020/2021 al een VIP-arrangement gekocht, blijven die ook geldig voor Concert at SEA 2022?

    Ja, die blijven geldig voor Concert at SEA 2022. Mocht je een vraag over het VIP-arrangement beantwoord willen hebben, neem dan contact op met reserveringen@concertatsea.nl.

  • Ik heb een CAS-arrangement geboekt maar wil hier geen gebruik meer van maken. Wat nu?

    Neem contact met het desbetreffende recreatiebedrijf (camping/hotel/etc.) over de mogelijkheden voor annuleren van de geboekte overnachtingen. Klik hier voor de pagina met de contactgegevens.

    De festivalkaarten binnen het de arrangementen zijn aan te bieden voor doorverkoop aan de CAS-wachtlijst. Kijk op concertatsea.nl/ticketmarkt voor meer informatie. Voor een restitutie van de pendelbus-gedeelte van het arrangement, stuur ons een mail op info@concertatsea.nl.

  • Zwarthandel?

    Koop nooit tickets voor Concert at SEA op websites zoals Topticketshop, Budgetticket, Seatwave, Onlineticketshop, Viagogo etc. Koop ook geen tickets van mensen op Facebook of Marktplaats. Je betaalt – vaak onbewust – veel meer voor een toegangskaart dan de oorspronkelijke prijs. We kunnen bovendien geen enkele garantie geven dat deze tickets geldig zijn. Kijk voor meer informatie over zwarthandel op www.weetwaarjekoopt.nl

    Kaarten voor Concert at SEA moeten worden gepersonaliseerd. Dit betekent dat de naam van de bezoeker op het ticket staat. Bij de ingang van het festivalterrein kan worden gecontroleerd of de naam overeenkomt met je identiteitsbewijs.

     

Wachtlijst

  • Is er een wachtlijst?
  • Is het kopen van een ticket via de wachtlijst veilig?

    Ja, dit is de veiligste manier om alsnog aan een ticket te komen. De eerder uitgegeven ticket van de oorspronkelijke koper wordt ongeldig gemaakt en jij ontvangt een e-ticket met een nieuwe barcode die nog niet eerder is uitgegeven. Hiermee heb je gegarandeerd toegang tot het festival. Dit in tegenstelling tot andere verkoopplatforms zoals Ticketswap en Marktplaats, waarbij niet duidelijk is of het ticket meerdere keren verkocht is.

  • Hoe weet ik of mijn aanmelding succesvol is geplaatst?

    Na het afronden van je wachtlijst-registratie ontvang je een e-mail van Paylogic met daarin de details van je verzoek. Check voor de zekerheid je spambox als je de e-mail niet binnen een uur hebt ontvangen.

  • Hoe weet ik of ik aan de beurt ben?

    Als er een match met een aangeboden bestelling is gemaakt, krijg je een e-mail van Paylogic met in het onderwerp de tekst “[Actie vereist]”. Je hebt vanaf dat moment 24 uur de tijd om je bestelling te voltooien. Zolang je geen e-mail krijgt van Paylogic, ben je nog niet aan de beurt.

  • Op de hoeveelste plek sta ik op de wachtlijst?

    Dat kunnen we je niet vertellen. Zodra je aan de beurt bent hoor je dat vanzelf.

  • Betaal ik meer/minder voor een ticket als ik die via de wachtlijst koop?

    Nee. Je betaalt precies hetzelfde bedrag als in de reguliere ticketverkoop. Alleen degene die zijn ticket teruggeeft betaalt een kleine vergoeding die gelijk staat aan de servicekosten.

  • Ik ben te laat met het betalen van mijn wachtlijst-bestelling. Wat nu?

    Heb je je wachtlijst-match niet afgerond binnen 24 uur na het ontvangen van de e-mail van Paylogic? Dan vervalt je plek in de wachtlijst en worden de tickets direct aangeboden aan de eerstvolgende op de wachtlijst. Wil je alsnog gaan, dan kun je jezelf opnieuw registreren voor een nieuwe plek op de wachtlijst.

  • Kan ik een via de wachtlijst aangeschafte ticket later weer aanbieden voor verkoop?

Tickets aanbieden voor verkoop

  • Ik kan toch niet naar Concert at SEA dit jaar. Hoe kan ik mijn ticket(s) verkopen?

    Kaarten voor Concert at SEA bemachtigen is niet altijd even makkelijk. Vanaf dit jaar is er meer mogelijk op het gebied. Fans zonder kaarten kunnen zich inschrijven op de officiële wachtlijst, en fans met kaarten kunnen hun tickets aanbieden voor verkoop aan de wachtlijst. De naamwijzigingservice is er uiteraard nog steeds. Kijk voor alle informatie op de CAS Ticketmarkt.

  • Als ik mijn kaarten aanbied voor verkoop aan de wachtlijst, wanneer krijg ik dan mijn geld terug?

    Je ontvangt het aankoopbedrag van je tickets pas terug als er een match is gemaakt met iemand op de wachtlijst, en als diegene de kaarten na de match betaald heeft. Het aanbieden van tickets via de wachtlijst is geen garantie op verkoop. Vraag en aanbod wordt op een veilig manier bij elkaar gebracht. Dit kan betekenen dat kaarten niet (direct) verkocht worden.

  • Kost het te koop aanbieden van mijn ticket iets?

    Geef je je ticket terug en wordt deze verkocht aan iemand op de wachtlijst? Dan storten we het gehele ticketbedrag exclusief servicekosten terug. Hierdoor kost het verkopen van je ticket dus €3,95 per ticket.

  • Waarom kan ik niet zelf de prijs bepalen voor het doorverkopen?

    Festivals en evenementen zijn meestal niet goedkoop. Wij proberen ieder jaar de ticketprijzen zo laag en eerlijk mogelijk te houden, om zo Concert at SEA voor zoveel mogelijk mensen bereikbaar te houden. Door ook teruggebrachte tickets voor dezelfde prijs te verkopen aan bezoekers op de wachtlijst blijft deze kans gelijk.

  • Wat gebeurt er als er niemand op de wachtlijst staat?

    Je kunt je ticket alleen retourneren als er een nieuwe koper is. In de meeste gevallen is dat geen probleem, omdat bij een uitverkocht festival de vraag naar kaarten groter is dan het aanbod. Mocht het toch voorkomen dat er geen geïnteresseerden op de wachtlijst staan, dan blijft je ticket in jouw bezit totdat er iemand zich meldt via de wachtlijst. Zolang je ticket niet is verkocht via onze wachtlijst kun je ‘m altijd terugtrekken en zelf gebruiken.

  • Ik wil mijn aangeboden ticket toch zelf gebruiken. Kan dat?

    Je kunt het aanbieden van je ticket voor de wachtlijst nog annuleren zolang er geen match+betaling is voltooid. Dit doe je door in jouw ‘Bestelling beheren’ van je bestelling op ‘Terugtrekken’ te klikken. Je ticket komt dan weer beschikbaar in je account en blijft geldig voor jou.

  • Kan ik mijn ticket ook ergens anders verkopen?

    Nee, dat kan niet. Festivalkaarten voor Concert at SEA zijn gepersonaliseerd. Aan de deur wordt de naam op het ticket gecontroleerd met de naam op jouw ID/paspoort/rijbewijs. Website’s als Ticketswap en Marktplaats werken dus niet. Je kan je ticket alleen verkopen via de CAS Ticketmarkt.

Bereikbaarheid

  • Wat is het adres van Concert at SEA?

    Het adres van het festivalterrein is ‘Brouwersdam 1, Scharendijke’. Zet je navigatie uit wanneer je de verkeersborden “P Concert at SEA” ziet en volg te alle tijden de aanwijzingen van de verkeersregelaars op.

  • Is Concert at SEA bereikbaar met het openbaar vervoer?

    Raadpleeg 9292.nl of Google Maps voor jouw route naar Transferium Renesse. Vanaf daar gaan er pendelbussen naar het festivalterrein.

  • Rijden de reguliere openbaar vervoer lijnen?

    Ja, lijn 104 rijdt volgens de dienstregeling. Het is mogelijk dat de route aangepast is maar de normale halteplaatsen blijven in dienst.

  • Is er een Kiss & Ride plek bij het festivalterrein?

    Ja, zowel aan de Noord als Zuid-zijde van het festivalterrein is een Kiss & Ride locatie om personen veilig af te zetten. Je loopt binnen enkele minuten naar het festivalterrein.

    Volg de borden ”P-Concert at SEA” en vervolgens de borden “Taxi / Kiss & Ride”.

  • Zijn er taxistandplaatsen?

    Dit jaar zijn er twee centrale taxistandplaatsen, beide op 1 kilometer van het festivalterrein. Volg de bordjes “TAXI”. Uitsluitend hier kunnen taxi’s passagiers halen en brengen. Let wel op dat je richting Zuid loopt wanneer je een taxi zoekt richting de dorpen op Schouwen-Duiveland en verder zuidelijk, en in de richting noord gaat voor vervoer richting Goeree-Overflakkee en verder noordelijk.

  • Welke taxibedrijven zijn in de regio gevestigd?

    Schouwen-Duiveland
    Zierikzee: Taxi de Vlieger, 0111-641562
    Renesse: New York Taxi, 0111-464646
    Ellemeet: Weeda Taxiservice, 0111-672317
    Kerkwerve: Taxi Grevelingen, 06-27618461

    Goeree-Overflakkee
    Stellendam: Taxi Donkersloot, 0187-491456
    Vincent Taxi, 0653573152

    Noord-Beveland
    Colijnsplaat: Taxi de Koster, 0113-695069

     

     

  • Wij komen met een gezelschap per touringcar, hoe werkt dat?

    Je kunt de touringcar uitsluitend laten parkeren op de speciale parking voor bussen aan de noordzijde van het evenemententerrein, ongeacht uit welke richting je komt. Dit is een apart gedeelte van P1 op comfortabele loopafstand vanaf de ingang. Als je de Brouwersdam nadert, kun je assistentie vragen aan de parkeerstewards. Zij zullen je een plaats toewijzen. Op die locatie kan de bus worden geparkeerd en kunnen de passagiers uitstappen.

Pendelbussen

  • Welke soorten pendeldiensten rijden er tijdens Concert at SEA?
  • Rijden er op donderdag pendelbussen?

    Ja, er rijden op de donderdag pendelbussen tussen Transferium Renesse en het festivalterrein (in beide richtingen). Kijk op deze pagina voor de dienstregeling en meer informatie.

  • Is er een busdienst vanaf het Transferium van Renesse?

    Ja, er rijden iedere festivaldag pendelbussen naar Concert at SEA. Klik hier voor de Pendelbus dienstregeling van dit jaar.

  • Ik parkeer op P2/P3 moet ik dan ook een pendelbusticket kopen?

    Nee, dat hoeft niet. Als je parkeert op P2 of P3 (Zuid) zit de pendelbusrit van en naar het festivalterrein bij de parkeerplaats inbegrepen. Je hebt hier dus geen extra/apart pendelbusticket voor nodig. Als je parkeer op P1 (Noord) is het festivalterrein lopend te bereiken.

  • Is er vanaf elke camping en ieder bungalowpark busvervoer?

    Alleen vanaf de recreatiebedrijven die op de Concert at SEA website staan en dus Concert at SEA-arrangementen aanbieden ben je verzekerd van busvervoer omdat dit door de organisatie wordt verzorgd. Klik hier voor de pendelbus dienstregeling van dit jaar.

    Indien je gebruik wilt maken van onze pendelbussen zoek dan een CAS camping of bungalowpark in de buurt van jouw verblijfsplaats en koop vooraf pendelbustickets op via onze ticketshop.

    Let op: op donderdag rijden er alleen pendelbussen tussen Transferium Renesse en het festivalterrein. Dus niet naar de verschillende overnachtingslocaties.

  • Ik maak dit jaar gebruik van mijn eerder gekochte CAS Arrangement. Hoe zit het met mijn pendelbus?

    Jouw pendelbusritten zitten nog steeds in het gekochte arrangement inbegrepen. Je ontvangt bij de receptie van je overnachtingslocatie een polsbandje voor de pendelbus.

    Ontvang je geen pendelbus-polsbandje bij de balie? Neem dan je arrangement-ticket mee de bus in, deze worden op de eerste festivaldag bij aankomst op de Brouwersdam omgewisseld voor een pendelbus-polsbandje.

  • Ik heb nog steeds een eerder gekocht CAS Arrangement maar overnacht dit jaar ergens anders. Wat nu?

    Neem je CAS-tickets (arrangement + festivalticket) mee de bus in, deze worden dan op de eerste festivaldag bij aankomst op de Brouwersdam omgewisseld voor een pendelbus-polsbandje.

  • Kan ik met een Concert at SEA pendelbus als ik geen arrangement heb geboekt?

Parkeren

  • Waar kan ik parkeren bij het festivalterrein?

    Er zijn twee betaalde parkeerplaatsen bij het festivalterrein: Noord en Zuid. Vanuit richting Rotterdam/Zuid-Holland parkeer je op Noord (P1). Vervolgens loop je in enkele minuten naar de festivalingang. Vanuit richting Brabant/Zeeland parkeer je op Zuid (P2 of P3). Een pendelbus brengt je in enkele minuten naar het festivalterrein. Je ontvangt gratis pendelbusbandjes voor alle inzittenden van je auto.

    Als jullie er bijna zijn mogen jullie de borden P CONCERT AT SEA volgen. Zet op dit moment eventuele navigatie uit. Vervolgens leiden de verkeersregelaars jullie naar de dichtstbijzijnde vrije parkeerplaats. Dit kan op zowel P1, P2 als P3 zijn.

    Als jullie parkeerplaats niet op loopafstand van het festival is rijden er vanaf daar pendelbussen van/naar het festivalterrein. Deze bussen zijn inbegrepen in de parkeerkaart, dit geldt voor alle inzittenden.

  • Zijn alle parkeerplaatsen verhard?

    Ja, alle parkeerplaatsen zijn verhard.

  • Moet ik ook een parkeerkaart kopen als ik met de motor kom?

    Ja, voor een motor is ook een parkeerkaart nodig.

  • Hoe kom ik vanaf het parkeerterrein bij de ingang van het festivalterrein?

    Vanaf P1 kun je deze afstand gemakkelijk lopen. Vanaf P2/P3 wordt je op en neer gebracht met een gratis pendelbus.

  • Kan ik een parkeerplek dichtbij het festivalterrein reserveren?

    Nee, het is niet mogelijk een parkeerplek te reserveren. Parkeerplaatsen worden gevuld op volgorde van binnenkomst.

  • Kan ik mijn elektrische auto opladen op een CAS Parkeerterrein?

    Nee, alle CAS Parkeerterreinen zijn tijdelijke parkeerterreinen en hebben daarom geen faciliteiten voor het opladen van elektrische auto’s. Op Transferium Renesse is een laadplein aanwezig. Deze is in beheer bij de gemeente. Vol = vol.

Festivalterrein

  • Wat is het tassenbeleid?
  • Mag ik een rugtas meenemen?

    Er vindt een strenge toegangscontrole plaats. Het is niet toegestaan grote tassen, koffers en rugzakken mee te nemen op het terrein. Deze maatregelen zijn uit veiligheidsoverwegingen genomen. Security heeft in deze altijd het laatste woord. Er zijn bij de beide ingangen van het festivalterrein lockers beschikbaar.

    Wel toegestaan → Kleine tassen en kleine rugzakken (max 30 x 21 x 10 cm)
    Niet toegestaan → Tassen groter dan 30 x 21 x 10 cm

  • Hoe is het festivalterrein ingedeeld?

    Het Concert at SEA-terrein bevind zich op de Brouwersdam, en bestaat uit twee zogenaamde landtongen die tegen elkaar aan liggen.

    Op het noordelijke deel vind je het Umoja Podium. Op het zuidelijke deel vind je het strand en het Zeeland Podium. Het festivalterrein gaat ten zuiden van het Zeeland Podium nog een stuk door over het strand, hier bevind zich het Strand Podium (en de mogelijkheid om pootje te baden, natuurlijk).

  • Kan ik het festivalterrein verlaten?

    Ja, dit kan. Gedurende het festival kun je het terrein verlaten en weer betreden. Als je een dagticket hebt, krijg je een stempel van de security.

  • Ik neem aan dat het gebruik van toiletten gratis is?

    Klopt, het gebruik van toiletten is gratis.

  • Waar kan ik munten kopen?

    Munten zijn verkrijgbaar bij de muntenkassa’s en muntenautomaten op het terrein. Bij beide kun je pinnen en contant betalen. Met je muntjes kun je zowel eten als drinken afrekenen. Te veel gekochte munten kunnen tot aan sluitingstijd van het festival worden ingeleverd bij de daarvoor bestemde kassa’s. let op: munten van voorgaande edities zijn niet geldig.

  • Zijn er lockers aanwezig?

    Zowel bij de Noord- als de Zuidingang zijn er lockers aanwezig. Zo kun je waardevolle spullen of kleding opbergen in een kluisje. Klik hier voor meer informatie.

  • Is het mogelijk om te kolven?

    Ja, er is een voorziening aanwezig om afgeschermd te kunnen kolven. Meld je bij één van de EHBO-posten op het terrein. Zij zullen je doorverwijzen naar de juiste locatie. Er is stroomvoorziening en een beschutte ruimte aanwezig. Het in bewaring nemen en/of koelen van flesjes is niet mogelijk.

  • Is er merchandise verkrijgbaar?

    Ja, in het midden van het festivalterrein vind je het verkooppunt met officiële Concert at SEA merchandise. Daar zijn onder meer t-shirts, sweaters, jacks, badlakens en zonnebrillen verkrijgbaar. Je kunt met pin en contant betalen.

  • Zijn er poncho’s verkrijgbaar?

    Ja, bij de merchandise zijn poncho’s verkrijgbaar.

  • Zijn er oordopjes verkrijgbaar?

    Ja, we bieden bij de barren gehoorbescherming aan.

  • Is er glutenvrij eten verkrijgbaar?

    Ja, de Vegan-eettent serveert een breed aanbod van kleine en grote gluten- en lactosevrije gerechten. Allemaal biologisch, origineel en vegetarisch. Ook Wrap & Rolling serveert een glutenvrije maiswrap.

  • Geen alcohol onder de 18

    Op Concert at SEA wordt er streng op toegezien dat aan jongeren onder de 18 jaar geen alcohol wordt geschonken. Bij twijfel zal door barpersoneel om een legitimatiebewijs worden gevraagd.

    Bij de barren kunnen bezoekers die ouder zijn dan 18 jaar een polsbandje halen waarmee zij kunnen aantonen dat zij alcohol mogen drinken. Het polsbandje wordt alleen verstrekt op vertoon van een geldig legitimatiebewijs.

    Lees meer op www.nix.nl.

  • EHBO

    Op het terrein bevinden zich meerdere EHBO-posten. Er zijn bovendien mobiele EHBO-teams die je kunt raadplegen. Ga bij medische problemen naar de dichtstbijzijnde EHBO’er of security medewerker en meld daar jouw probleem. Kijk op de plattegrond waar de EHBO-posten zich bevinden. In samenwerking met de beveiliging en de EHBO ben je op het festivalterrein in goede handen. En zoals altijd geldt: let op jezelf en op elkaar!

Wat mag ik meenemen?

  • Kan ik foto en/of filmcamera’s meenemen?

    Alleen non-professionele foto- en filmcamera’s zijn toegestaan. Go Pro’s zijn toegestaan zonder accessoires. Professionele foto- en videocamera’s met zoomlenzen en afneembare accessoires zijn niet toegestaan.

  • Zijn selfie sticks toegestaan?

    Nee, selfie sticks zijn niet toegestaan op het festivalterrein.

  • Mag ik een powerbank meenemen?

    Ja, dat mag. Een powerbank (max. telefoonformaat) voor eigen gebruik is toegestaan. Er is op het festivalterrein ook een ‘Telefoon opladen’ service aanwezig, deze bevindt zich bij infobalie tussen het Zeeland Podium en het Umoja Podium.

  • Mag ik een drone meenemen?

    Nee, drones zijn niet toegestaan op of boven het festivalterrein.

  • Mag ik zonnebrangcrème en deodorant meenemen?

    Ja en ja! Bij warme zonnige dagen raden we het juist aan! De verpakkingen mogen maximaal 200ml groot zijn (formaat: kleinverpakking / reisformaat).

  • Mag een paraplu mee het terrein op?

    Nee, paraplu’s mogen niet mee naar binnen.

  • Kan ik zelf eten en drinken meenemen?

    Nee het is niet toegestaan om zelf eten en drinken mee te nemen naar het festivalterrein.

  • Mag ik flesjes water meenemen?

    Nee. Flesjes met inhoud zijn niet toegestaan. Een lege fles (zoals bijvoorbeeld een Dopper) mag wel mee. Op Concert at SEA is gratis drinkwater aanwezig via tappunten bij alle toiletten.

  • Kan ik een klapstoel / krukje / opblaasbare stoel meenemen?

    Nee, het is niet toegestaan om deze voorwerpen mee te nemen. Kom vroeg dan kun je op het talud (de dijk) zitten. Er is ook voldoende zitruimte rondom de Food & Drinks tenten.

  • Kan ik een huisdier meenemen?

    Nee, huisdieren en alle andere dieren worden niet toegelaten.

  • Zijn scootmobielen toegestaan op het terrein van Concert at SEA?

    Ja, scootmobielen zijn toegestaan op het terrein.

Mindervaliden

  • Zijn er speciale kaarten voor mindervaliden?

    Ja, maar kaarten voor het mindervalidenplatform zijn beperkt beschikbaar. Kijk voor de beschikbaarheid op concertatsea.nl/tickets. Zowel de mindervalide bezoeker zelf als de begeleider dient een kaart voor het mindervalidenplatform te kopen om toegang te krijgen tot het dek.

  • Zijn er mindervaliden toiletten aanwezig?

    Ja, er is voorzien in een geschikte toiletvoorziening voor mindervaliden.

  • Ik heb geen mindervalidenticket kunnen bemachtigen. Wat nu?

    Concert at SEA is goed toegankelijk met een rolstoel. Wanneer je vroeg komt kun je met een rolstoel bovenop de dijk een mooi plekje bemachtigen en heb je perfect zicht op het podium, de zee en de optredens. Het festivalterrein bevindt zich grotendeels op asfalt en is dus goed begaanbaar. Wel wijzen we je er op dat het strandgedeelte slecht toegankelijk is met een rolstoel.

  • Zijn er aparte parkeervoorzieningen voor mindervaliden?

    Ja, Concert at SEA reserveert een aantal plaatsen vlak bij de ingang. Volg de borden ‘Mindervaliden’ of ‘VIP-parking’ vanaf de weg. Je kunt gratis parkeren met een mindervalidenkaart in dit gereserveerde gedeelte.

  • Kan ik krukken meenemen op het festivalterrein?

    Alleen als deze dienen als hulpmiddel bij het lopen.

Ondernemers

  • Ik ben ondernemer en wil een ventvergunning tijdens Concert at SEA op de Brouwersdam, kan dat?

    De organisatie is verantwoordelijk voor het gedeelte van de Brouwersdam waar het evenement plaatsvindt. Daarbuiten gelden de normale procedures m.b.t. het aanvragen van een ventvergunning bij de gemeenten Schouwen-Duiveland en Goeree-Overflakkee.

  • Ik heb al een standplaatsvergunning, mag ik dichterbij het evenement gaan staan?

    De voorwaarden zoals die opgenomen zijn in uw huidige vergunning zijn gewoon van toepassing en dienen te worden nageleefd.

  • Ik heb al een standplaatsvergunning, mag ik extra ruimte innemen?

    De voorwaarden zoals die opgenomen zijn in je vergunning zijn gewoon van toepassing en dienen te worden nageleefd.

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor het laatste CAS-nieuws:

Heineken Douwe Egberts Lipton AD Mosselen. Zo uit Zeeland Provincie Zeeland Hogeschool Zeeland HIER