Ticketoffice

Via deze pagina bieden we de mogelijkheid om jouw gekochte Concert at SEA festivalkaart te retourneren die wij vervolgens aanbieden aan de wachtlijst óf om de naam op het ticket te wijzigen. Sta je op de wachtlijst? Lees dan hier wat dat voor jou betekent.

Met deze service voorkomen we dat geïnteresseerden te veel betalen voor tickets en kunnen we de geldigheid van de tickets garanderen. Koop of verkoop daarom nooit via platformen als Ticketswap of Marktplaats omdat we de geldigheid op geen enkele manier kunnen garanderen. Lees hier meer over zwarthandel.

Ticket retourneren

Het kan natuurlijk gebeuren dat je per ongeluk te veel tickets hebt gekocht of dat je niet meer naar Concert at SEA kunt komen vanwege vakantie, trouwerij, ziekte of andere aangelegenheid. Vanuit de organisatie willen we een veilige service bieden tussen bezoekers die kaarten willen retourneren en geïnteresseerden die op de wachtlijst staan.

Hoe werkt het precies?

  • Via de retourservice kun je tickets retourneren die wij vervolgens aanbieden aan de wachtlijst. Voor elke order moet een nieuw formulier worden ingevuld en de barcodes van de terug te boeken tickets moeten worden gespecificeerd. Je ontvangt hiervan een bevestigingsmail. Paylogic biedt vervolgens jouw tickets aan de eerstvolgende persoon op de wachtlijst. Let op: Het aanbieden van tickets is geen garantie dat de tickets ook daadwerkelijk verkocht worden.
  • Zodra jouw ticket(s) door iemand op de wachtlijst aangekocht zijn, wordt jouw order geannuleerd en gerestitueerd. Hiervan word je per mail op de hoogte gebracht.
  • De retourservice wordt verwerkt door Paylogic. Heb je een vraag? Neem dan contact op via customerservice.paylogic.com of bel 0900 – PAYLOGIC (0900-72956442

Voorwaarden en Kosten

  • Als de tickets worden aangekocht door een geïnteresseerde op de wachtlijst, ontvang je de originele ticketprijs voor je ticket min de servicekosten en betaalkosten die ten tijde van aanschaf zijn betaald.
  • De retourservice biedt geen garantie op het retourneren van tickets. Mochten de tickets niet geaccepteerd worden via de wachtlijst, laat Paylogic je dit binnen vier weken weten. De tickets blijven dan gewoon geldig voor Concert at SEA.
  • De retourservice start vanaf 1 februari en loopt tot 22 juni. Na die datum is het niet meer mogelijk om tickets aan te bieden aan de wachtlijst. Na deze datum kun je geen retour meer aanvragen.
  • Het is alleen mogelijk om festivalkaarten aan te bieden, de service is niet bedoeld voor andere kaarten zoals overnachtingsarrangementen, parkeerkaarten of pendelbuskaarten.

Klik hier om je ticket te retourneren:

retourneer ticket

Naam wijzigen

Kun je niet naar Concert at SEA komen, maar bijvoorbeeld een vriend(in) of familielid wel? Dan kun je de naam op het ticket wijzigen.

Hoe werkt het precies?

  • Via de naamswijzigingservice kun je een gepersonaliseerd ticket overdragen naar een nieuwe eigenaar. Een naamswijziging is mogelijk tot 22 juni.
  • De naamswijzigingservice wordt verwerkt door Paylogic. Heb je een vraag? Neem dan contact op via customerservice.paylogic.com of bel 0900 – PAYLOGIC (0900-72956442)

Voorwaarden en kosten

  • Alleen weekend- en dagkaarten staan op naam. Andere kaarten, zoals parkeerkaarten en pendelbuskaarten, zijn niet persoonsgebonden. Hiervoor hoef je dus geen wijziging aan te vragen.
  • Per ticket waarvan je de naam wilt wijzigen betaal je €5,- servicekosten + betaalkosten.
  • Er wordt bij de ingang gecontroleerd of de naam op jouw ticket overeenkomst met je ID. Wanneer de naam op je ticket niet overeenkomt, word je niet toegelaten.

Klik hier om de naam op het ticket te wijzigen:

Naam wijzigen
Nieuwsbrief
Concert at SEA Heineken AD Delta Lipton Ice Tea Provincie Zeeland